Про святкові прогули і лінощі


Я завжди наголошую на важливості РЕГУЛЯРНОСТІ лицевих тренувань. Вправи потрібно робити кожного дня, адже м'язи на обличчі маленькі, вони швидко набувають тонусу (швидше, ніж м'язи на тілі), але і швидко його втрачають ((((. 
Та моє улюблене Різдво, родинні зустрічі, посиденьки так розслабили, що я собі вирішила "тиждень без фейсбілдингу не відобразиться на моєму лиці. Тим паче, що я маю скайп-уроки, під час яких також роблю вправи з клієнтами, звісно, не весь комплекс, не повну кількість повторів, але...". Ну, це все, щоб ви розуміли, - відмазки, якими я "відмазувалась" сама від себе. І ось тиждень я не займалась... Що стала помічати? - Стан шкіри погіршився((((. Вона стала якоюсь тьмяною, нерівною... Звісно, обличчя не стало кардинально іншим, але я дивлюсь в дзеркало і розумію - не те)))))). Я ж знаю як може бути. І компромісів не хочеться. Коли сьогодні, щоби вийти в люди, мені довелось потягнутись за тональним кремом (до речі, так і не скористалась ним, виявилось - закінчився термін придатності. Давненько я його до рук не брала) - було вирішено: ввечері роблю вправи! .... 
Щойно мої тренування закінчились. Це був інтенсивний комплекс - каяття за пропущені заняття. Личко розцвіло!!!! Тішусь як дитина (хто займається фейсбілдингом розуміє, про що я - коли обличчя після занять просто сяє). 
Тепер ніяких компромісів, свята-не свята, а тренуввння м'язів обличчя має стати одним із щоденних б'юті-ритуалів. Для кого? - Для всіх, хто хоче мати гарне, підтягнуте, виразне личко довго-довго-довго😉😉 Все. Я - спати. Сон потрібен обличчю не менше , ніж фейсбілдинг. Добраніч!

Facebuilding Lessons

Немає коментарів:

Дописати коментар